دوره آموزشی زبان برنامه نویسی موبایل (Android)

دوره آموزش زبان برنامه نویسی اندروید
تاریخچه پیدایش موبایل

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

ایده اولین گوشی موبایل | تلفن همراه دنیا در سال ۱۹۷۳ توسط مارتین کوپرآمریکایی و با الهام گرفتن از فیلم تخیلی پیشتازان فضا به دنیا ارائه شد. مارتین کوپر با طراحی و ساخت اولین گوشی موبایل | تلفن همراه دنیا عنوان مخترع تلفن همراه را به خود اختصاص داد .
اولین گوشی موبایل | تلفن همراه ساخته شده توسط مارتین کوپر وزنی معادل ۱  کیلوگرم داشت ، این گوشی ۲۵ سانتی متر طول داشت و تنها برای مدت ۲۰ دقیقه شارژ می شد و سپس می بایست به منظور شارژ مجدد به منبع تغذیه متصل می شد .
مارتین کوپر در آن زمان با سمت مهندس الکترونیک در شرکت موتورولا مشغول به کار بود و پس از این که این شرکت امتیاز اختراع گوشی موبایل | تلفن همراه را از مارتین کوپر خرید اقدام به تولید و عرضه اولین سری گوشی موبایل | تلفن همراه کرد.
گوشی های تولید شده درشرکت موتورلا با قیمت ۴ هزار دلار به بازار عرضه می شدند ، تنها تفاوت این گوشی ها  با گوشی طراحی و تولید شده اولیه توسطمارتین کوپر ایت بود که عمر باطری آن ها ۱۰ دقیقه افزایش پیدا کرده بود . این گوشی ها که دارای یک صفحه کلید ۲۰ دکمه ای و یک آنتن به نسبت بلند بودند  داینوک تالک ۸۰۰۰ نام گرفتند .

زبان برنامه نویسی موبایل اندروید

زبان برنامه نویسی اندروید خود به شاخه ها ی مختلفی تقسیم بندی شده که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد و به اختصار کاربرد های هریک را نیز توضیح خواهیم داد .
زبان برنامه نویسی اندروید جاوا :
زبان برنامه نویسی رسمی اندروید زبان جاوا است . یادیگری زبان برنامه نویسی اندروید جاوا بسیار دشوار است به طوری که در لیست دشوارترین زبان های برنامه نویسی اندروید قرار دارد . جاوا زبان رسمی برنامه نویسی اندروی بوده و به همین دلیل نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی اندروید بیشترین میزان پشتیبانی را از سمت گوگل دریافت می کند . تعداد بسیار زیادی از برنامه های موجود در گوگل  پلی استور با استفاده از این زبان برنامه نویسی طراحی شده اند .

زبان برنامه نویسی اندروید کاتلین :
زبان برنامه نویسی اندروید کاتلین علیرغم این که یک زبان برنامه نویسی جدید است اما توانسته پس از زبان برنامه نویسی جاوا در جایگاه دومین زبان برنامه نویسی انروید را به خود اختصاص دهد . زبان برنامه نویسی کاتلین از بسیاری از جهات شبیه به زبان برنامه نویسی جاوا است اما یادگیری آن در مقایسه با زبان برنامه نویسی جاوا بسیار ساده تر و آسان تر است .
زبان برنامه نویسی اندروید کاتلین مانند زبان برنامه نویسی اندروی جاوا را می توان بر روی ماشین های مجازی نصب و اجرا کرد . یک یاز مزایای اصلی زبان برنامه نویسی اندروید کاتلین نسب به زبان برنامه نویسی اندروید جاوا این است به کدر زنی بسیار کمتری نیاز دارد که روند کار برنامه نویسان را در مقایسه با زبان برنامه نویسی جاوا بسیار ساده ت و سریع تر می کند .
زبان برنامه نویسی اندروید C++ :
زبان برنامه نویسی اندروید C++ یکی دیگر از زبان ها برنامه نویسیس اندروید است . یادگیری این زبان نیز پیچیدگی ها مخصوصو به خود را دارد . زبان برنامه نویسی اندروید C++ بواسطه وجود Android NDK در زبان برنامه نویسی اندروید قابل استفاده و پشتیبانی است . از مشکلات استفاده از زبان برنامه نویسی C++ می توان به انعطاف پذییر کم و وجود تعداد باگ های بسیار زیاد در مقایسه با زبان برنامه نویسی اندروید جاوا اشاره کرد .
زبان برنامه نویسی اندروید C#| C شارپ :
زبان برنامه نویسی اندروید C# در مقایسه با زبان های برنامه نویسی  اندروید C , C++ بسیار ساده تر است و از پشتیبانی محیط های قدرتمندی مانند زامارین و یونیتی برخوردار است . این زبان برای برنامه نویسی بازی های موبایل بسیار مناسب است . زباله روبی خودکار یکی از مزایای زبان برنامه نویسی اندروید C#  است که به مفهوم عدم اشغال بی مورد حافظه می باشد .
زبان برنامه نویسی اندروید بیسیک :
زبان برنامه نویسی   اندروید بیسیک یکی از زبان های برنامه ریزی اندروید است که علیرغم قدمت بسیار زیاد هنوز قابلیته ای بسیاری داشته و به کرات مورد استفاده برنامه نویسان قرار می گیرد . زبان برنامه نویسی اندروید بیسیک برخلاف نامش بسیار پیچیده و آموزش آن نیز دشوار است . زبان برنامه نویسی اندروید بیسیک  قابلیت استفاده در  پرکاربردترین محیط‌های توسعه نرم افزارهای اندروید که شامل اندروید استودیو، یونیتی و یا زامارین است را ندارد .

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

زبان برنامه نویسی اندروید کرونا |Corona :
زبان برنامه نویسی اندروید کرونا برای توسعه و گسترش دادن ابزرهای چند پلتفرمی مناسب است . زبان برنامه نویسی اندروید کرونا زبانی  است که در عین دارا بودن قدرت بالا و کنترل‌های مورد نیاز به منظور ساخت ابزارهای اندرویدی مورد نظر، ساده و قابل فهم است .
زبان برنامه نویسی اندروید فون گپ :
زبان برنامه نویسی اندروید فون گپ برای طراحان وب که به واسطه کار خود با HTML  و CSS آشنا هستند بسیار مناسب است به طوری که بواسطه آشنایی با این زبان بدون نیاز به سایر زبان های برنامه نویسی اندروید می تواند کلیه اپلیکیشن های مورد نیاز خود را طراحی  و اجرا نمائید .
لازم به ذکر است هیچ یک از زبان های برنامه نویسی اندروید را  با تمام کم و کاستی های آن ها نمی توان زبان بد و بی کاربرد به حساب آورد زیرا زبان های برنامه نویسی مانند زبان های صحبت کردن مردم در سراسر دنیا هستند که هر یک در حوزه خود بسیار موثر وقابل استفاده هستند .
بازار کار زبان برنامه نویسی موبایل  اندروید
با توجه به بازار داغ و بسیار پر رونق  موبایل در سراسر دنیا و یکسان بودن زبان های برنامه نویسی اندروید در سراسر دنیا کارشناسان برنامه نویسی زبان اندروید موبایل در همه جای دنیا ازموقعیت های شغلی خوبی برخوردار هستند و همچنین این افراد در صورت برخورداری از تخصص و تبحر بالا می توانند از سطح درآمد خوبی برخوردار شوند.

دوره های آموزشی زبان برنامه نویسی موبایل اندروید

موبایل یکی از تکنولوژی های به نسبت جدید در دنیا به شمار می رود و به تبع آن برنامه نویسی موبایل اندروید نیز یکی از علوم و رشته های به نسبت جدید در دنیای علم و تکنولوژی به شمار می رود اما با توجه به روند روبه رشد تکنولوژی موبایل و بازار بسیار داغ و پر رونق آن که منجر به رشد و رونق بسیار زیاد حرفه برنامه نویسی موبایل اندروید شده است ، دوره های آموزشی زبان برنامه نویسی موبایل اندروید با استقبال بسیار قابل توجه مخاطبان مواجه شده است .
با توجه به استقبال بسیار قابل توجه متقاضیان از دوره های آموزشی زبان برنامه نویسی موبایل اندروید برخی از مراکز آموزشی معتبر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی زبان برنامه نویسی موبایل اندروید و ارائه گواهینامه زبان برنامه نویسی موبایل اندروید کردند .
یکی از این مراکز معتبر آموزشی مرکز آموزش مجازی پارس است . مرکز آموزش مجازی پارس در راستای پاسخگویی به نیاز علاقه مندان اقدام به برگزاری دوره زبان برنامه نویسی موبایل اندروید برای علاقه مندان این رشته کرده است . با توجه به این که مرکز آموزش مجازی پارس با ارائه بسته های آموزشی زبان برنامه نویسی موبایل اندروید فراگیران از حضور دردوره های آموزشی حضوری بی نیاز کرده است فراگیران می توانند با صرف کمترین زمان ، انرژی و هزینه آموزش های لازم را پشت سر گذاشته .
فراگیران با شرکت در دوره های آموزشی زبان برنامه نویسی موبایل اندروید مرکز آموزش مجازی پارس علاوه بر کسب دانش ، مهارت ، توانایی و قابلیت های مورد نیاز برای ورود به این عرصه موفق به اخذ مدرک برنامه نویسی زبان موبایل اندروید نیز خواهند شد .
با توجه به بازار کار پر رونق ،  رو به رشد و خوش آتیه برنامه نویسی موبایل و شرایط ایده آل دوره های آموزشی زبان برنامه نویسی موبایل اندروید مرکز آموزش مجازی پارس ، شرکت در دوره های زبان برنامه نویسی موبایل اندروید به کلیه علاقه مندان این رشته توصیه می شود .
اخذ مدرک زبان برنامه نویسی موبایل اندروید می توان شانس ورود علاقه مندان به بازار کار را به میزانی قابل توجهی افزایش دهد.

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

دیدگاهتان را بنویسید