دوره آموزش ماساژ آروماتراپی

دوره ماساژ آروماتراپی چه دوره ای است؟

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

دوره ماساژ آروماتراپی ، دوره ای کاملا آموزشی ، فشرده ، جامع و آنلاین میباشد که ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه ، گواهینامه دوره ماساژ آروماتراپی را اعطا میکند . شیوه ای علمی برای درمان بعضی از بیماری هاست که با دستکاری خارجی بافت های نرم بدن انجام می پذیرد و گونه های مختلفی از تکنیک های ماساژ وجود دارد. رایحه درمانی: استفاده از مواد معطر گوناگون به صورت های مختلف برای دستیابی به اهداف خاص ماساژ رایحه درمانی: ترکیبی از علم استفاده از مواد معطر گوناگون در حین ماساژ می باشد ، در واقع علمی است که در آن با استفاده از عطر و بویی که از عصاره قسمت های مختلف گیاهان بدست می آورند به درمان جسمی و روحی اشخاص می پردازند.

درباره دوره:

دوره ماساژ آروماتراپی که از آن به عنوان ماساژ ریلکسی هم یاد شده است ، ماساژی است که در آن از عطر و عصاره انواع گل و گیاهان ، بویژه گیاهان مناطق استوایی بهره می جوید تا آرامش بخشی ، تسکین اعصاب و سرزندگی را به بدن شما هدیه کند . از آن جا که عصاره گیاهان ، خواص متعددی نظیر ضد میکربی ، انرژی زایی ، و تسکین دهندگی دارند ، ترکیب این خواص با تکنیک های ماساژ می تواند هر نوع فشار عصبی و عضلانی و درد های بدنی را کاهش دهد .  در روش  ماساژ آروماتراپی ، ماساژور با ترکیبی از روغن های مورد علاقه شما و تکنیک حرکات لمسی و کششی ملایم روی بدن ، حس آرامش روح و جسم و بهبود سیستم گردش خون و تسکین تنش های عصبی را انتقال می دهد . افرادی که متخصص ماساژ آروماتراپی می باشند از ترکیب اسانس های درمانی و روغن های گیاهی در اعمال تکنیک های حرکتی ،  به صورت استنشاقی یا ریختن در آب برای گرفتن یک نتیجه مطلوب استفاده میکنند .

امکانات آموزشی این دوره عبارتند از:

آموزش: مطالب این دوره در ۹۵ ساعت به صورت  بسته آموزشی ارائه می گردد.

آموزش آنلاین دوره:

در این نوع آموزش شرکت کنندگان با دسترسی آنلاین به محتوای دوره ی آموزشی امکان استفاده از آن را در هر ساعت ازشبانه روز، دارند که این ویژگی را می توان برتری بارزی نسبت به آموزش های حضوری دانست همچنین در پایان دوره دانشپذیران میتوانند به صورت آنلاین و بدون حضور در مجموعه در آزمون دوره شرکت کنند و ارزشیابی شوند.

در پایان این دوره چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

  • آشنایی با مبانی واصول ماساژ
  • شناخت ماساژ درمانی
  • آشنایی با ماساژ آروماترپی

لطفا توجه داشته باشید ،‌جهت اخذ این گواهینامه ، میبایست ابتدا فایل تعهد نامه را دانلود کرده و پس از پر کردن آن ، نسبت به کپی برابر اصل نمودن آن اقدام نموده و از طریق پست به آدرس موسسه ارسال فرمایید.

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

دیدگاهتان را بنویسید