روش استفاده از قانون جذب

روش استفاده از قانون جذب
، بر اساس قانون جذب این خود ما هستیم که اتفاقات مثبت و منفی زندگیمان را جذب می کنیم. به عنوان مثال اگر در زمان نیاز دوستی به شما وام داده این خود شما بوده اید که بدون آگاهی از این قانون، پول را جذب کرده اید. همچنین اگر معلم، همکلاسی، مشتری یا همکارتان در طول روز شما را آزرده خاطر می سازد باز هم این خود شما هستید که آنرا جذب می کنید. به همین ترتیب ما هر روز ثانیه به ثانیه از این قانون استفاده می کنیم. شما حتی خواندن این مقاله را نیز خود جذب کرده اید!
قانون جذب سه مرحله اساسی دارد: طلب، باور و دریافت.
با این حال هدف این مقاله در واقع تقسیم این سه مرحله به قدمهای عملی و قابل اجراست.
قدمهای عملی جذب
قدم اول
. ذهنتان را آرام کنید. پنج تا ده دقیقه مدیتیشن کنید. این کار قدرت مغز را بالا می برد و ذهنتان را در حالت آرمش قرار میدهد. ۱
این مرحله اختیاریست ولی توصیه می شود.
۲
فدم دوم
. دقیقا مشخص کنید چه می خواهید و وقتی تصمیم گرفتید و مطمئن شدید دیگر شک نکنید. فراموش نکنید که شما در حال سفارش ۲ به جهان هستی هستید. جهانی که از فکر ساخته شده و در نتیجه به افکار پاسخ میدهد. دقیقا ببینید چه می خواهید. اگر مطمئن نباشید و یا سفارشتان مبهم باشد جهان هستی فرکانس مبهمی دریافت می کند و نتایج نا خواسته ای برایتان می فرستد. بنابراین یقین حاصل کنید که آن همان چیزی است که به شدت خواستار آن هستید.
۳
قدم سوم
.حال وقت آن است که خواسته خود را طلب کنید و آنچه می خواهید به جهان هستی سفارش دهید. تصویری از آنچه آرزو دارید به ۳ جهان بفرستید تا جهان به شما پاسخ دهد. ببینید آنچه می خواهید از پیش به شما داده شده است. ببینید که هم اکنون و در همین لحظه آنچه را طلب کرده اید دارید. ببینید چطور می توانید خواسته تان را تجسم کنید. آنرا تجسم کنید. هر چه با جزییات بیشتری تجسم کنید بهتر است .مثلا اگر قصد دارید بازی کامپیوتری خاصی داشته باشید داشتن آنرا تجسم کنید. خود را ببینید که نشسته اید ودر حال بازی با آن هستید. دسته را حین بازی محبوبتان دردستانتان حس و کنسول را لمس کنید. اگر به شخصی علاقه مند هستید خود را در حال قدم زدن با او، نوازش او و یا حتی بوسیدنش ببینید .
۴
قدم چهارم
. آرزویتان را بنویسید. اینطور شروع کنید ” من هم اکنون خوشحال و سپاسگزارم که ….. ” و جمله یا پاراگراف خود را با چیزی ۴ که از جهان هستی می خواهید تمام کنید. عباراتتان را به زمان حال بنویسید گویی آنچه می خواهید در همین لحظه از آن شماست . ازکلمات و عبارات مثبت استفاده کنید. مثلا اگر برای رهایی از بدهی بگویید ” میخواهم از بدهی رها شوم” و یا ” نه من دیگر بدهی نمیخواهم” جهان هستی تنها واژه ” بدهی” را می بیند و متعاقبأ بدهی بیشتری برایتان می فرستد. به جای این عبارات منفی بگویید
” من ثروتمند هستم ” یا ” من پول زیادی دارم”. توجه کنید که جهان هستی کمترین اهمیتی به واژه هایی نظیر “نه ، نمی خواهم و غیره نمی دهد. هر روز تا زمان تحقق آرزویتان چشمهایتان را ببندید و تحقق خواسته تان را در لحظه ای که در آن هستید تصور کنید.
۵
قدم پنجم
احساس کنید. از همین لحظه همان احساسی را داشته باشید که قرار است پس از تحقق آرزویتان داشته باشید. طوری سخن بگویید، فکر و رفتار کنید گویی آرزویتان تحقق یافته. این مرحله در حقیقت مهمترین و قویترین مرحله استفاده از قانون جذب است چرا که از این مرحله قانون جذب آغاز به کار میکند. بعضی اوقات با انجام این کار حسی در شما به وجود می آید ، حسی که بی نیازی به خواسته یا آرزویتان را در شما ایجاد می کند زیرا احساس می کنید که اصلا آنرا دارید! و بعد جهان هستی این فکر و احساس شما را متجلی می کند و خواسته تان را تحقق می بخشد.
۶
قدم ششم
شکرگزاری کنید. لیستی از کلیه چیزهایی که جهان هستی به شما داده است تهیه کنید. به خاطر آنچه در حال حاظر دارید و جهان به شما بخشیده شکرگزار باشید. جهان هستی کارهای زیادی برای ما انجام داده است. وفتی قدردان و سپاسگزار جهان هستی هستیم، وفتی با شکرگزاری در صدد جبران نعمتهای جهان برمی آییم در واقع جهان را ترغیب می کنیم تا بیشتر و بیشتر به ما عطا کند و سیل موهبت هایش را به سمت زندگی ما روان سازد. اگر زمانی مورد آزار و اذیت فردی قرار می گرفتید و بعد آن فرد دست از آزار شما کشیده، به خاطر آن از جهان سپاسگزار باشید. اگر پی می برید فردی که دوست دارید متقابلا به شما علاقه مند است یا حتی علاقه مند هم نیست ولی خاطرخواههایش را برای گوشمالیتان نمی فرستد باز هم شکرگزار باشید. شکرگزاری جهان را وادار به اجابت سریعتر خواسته های شما می کند.
۷
قدم هفتم
به جهان هستی اعتماد کنید. بعد دیگری از جهان را تصور کنید که دقیقأ مثل جهان واقعی خودمان است ولی هر آنچه در آن ازصمیم قلب می طلبید در یک چشم به هم زدن برآورده می شود. خود را در آن بعد ببینید جاییکه هر چه از جهان هستی طلب می کنید فورأ به سوی شما می آید. پس دیگر در جستجوی آنچه طلب کرد ه اید نباشید. همینجاست که اکثر افراد کار را خراب می کنند. اگر به دنبال اتفاقی باشید که آرزویتان را متجلی سازد پیامی که به جهان هستی می فرستید این است که آن چیز را ندارید و در نتیجه چیزی که جذب می کنید نداشتن آن است. صبور باشید. اگر آنچه طلب می کنید به سرعت تحقق نمی یابد ناراحت و نگران نشوید. به
” چگونگی انجام” خواسته و آرزویتان اصرار و پا فشاری نکنید. اجازه دهید جهان هستی خود آنرا برایتان انجام دهید. وقتی شما به جای جهان هستی خود را نگران چگونگی انجام کار می کنید، بی اعتمادی خود را به جهان هستی نشان میدهید. شما سعی می کنید به جهان راه را نشان دهید در حالیکه دانش و قدرت جهان هستی بس عظیم تر از دانش و توان بشریست .
۸
نکته: . اگر واقعیت کنونی زندگیتان خوب نیست سعی کنید زیاد به آن فکر نکنید. بسیاری از افراد به شرایط و واقعیت کنونی خود توجه می کنند و مقدار بیشتری از همان جذب می کنند. در عوض به آنچه آرزوی تجربه آنرا دارید تمرکز کنید و مطمئن باشید به نتیجه می رسید. . این روش را امتحان کنید: اگرتجربه ای داشته اید که باعث شادی و شعف شما شده و تمایل دارید مقدار بیشتری از آن شور و شعف به زندگیتان جذب کنید سعی کنید تا حس درونی را که در زمان آن تجربه داشتید به خاطر بسپارید (مثل تند تر زدن ضربان قلب یا غنج رفتن دلتون) . سعی کنید با یادآوری آن تجربه، آن حس خوب درونی را دقیقأ بازسازی کنید. و اگر ارتعاش انرژی بازسازی شده معادل انرژی زمان وقوع آن تجربه شاد باشد، آنچه می خواهید متجلی می شود و شما آنرا به زندگیتان جذب می کنید. . تابلوی تجسم یا عکسی از یک مجله داشته باشید تا به شما کمک کند خواسته تان را ببینید و احساس کنید. هر روز به تصویر نگاه کنید (بهتر است صبحها این کار را انجام دهید تا در طول روز حس بهتری داشته باشید). بر فرستادن احساسات شاد به جهان هستی تمرکز کنید. .تا جاییکه می توانید فقط بر آنچه می خواهید تمرکز کنید نه بر آنچه نمی خواهید. مثلأ اگر از جنگ و درگیری های اخیر عصبانی و ناراحتید، نهایت سعی خود را بکنید تا به جای اینکه ضد جنگ باشید طرفدار صلح باشید. روی صلح و راهکارهایی که دوست دارید ببینید تمرکز کنید تا روی ناخواسته های شرایط کنونی . . احساس خوب = زندگی خوب. احساس خوب داشته باشید. به موسیقی مورد علاقه تان گوش کنید، نقاشی کنید، با حیوان خانگیتان کسی یا چیزی که شما را خوشحال می کند-کافیست چشمانتان را ببندید – بازی کنید، به چیزی یا کسی که خیلی دوست دارید فکر کنید و مدتی روی آن مکث کنید. این عوامل بهبود دهنده حس و حال را می توان تغییردهنده فرکانس نامید .همیشه تعدادی از این تغییر دهنده های فرکانس دم دست داشته باشید. همین الان به تعدادی از آنها فکر کنید تا بتوانید بعدأ در شرایط متفاوت از آنها استفاده کنید. .بهتر است هر بار تنها بر روی یک آرزو کار کنید. . اول که شروع به استفاده از تغییر دهنده های فرکانس می کنید ممکن است زمان طولانی (حدود ده دقیقه) طول بکشد تا تغییر حس بوجود آید ولی با تمرین به تدریج بهتر می شوید. . ابتدا با آرزوهای کوچک و قابل اندازه گیری شروع کنید تا وقتی آرزویتان برآورده شد حتمأ متوجه شوید که به آرزویتان رسیده اید. این کار اعتمادتان را کامل می کند. . نکته جالب: حتی افراد مشهور نیز از قانون جذب استفاده می کنند و تعداد کثیری از آنها موفقیت آن را تجربه کرده اند.
۹
هشدار: . اگر می خواهید جذبی داشته باشید مثلأ اگر دوچرخه می خواهید، این تنها کافی نیست که بگویید من فلان دوچرخه را می خواهم
باور داشته باشید که آن دوچرخه را به دست می آورید. به جای اینکه به خود بگویید که آن دوچرخه را می خواهید خودتان را در حال راندن آن دوچرخه تجسم کنید. مهم نیست که بدانید چه زمانی آن دوچرخه را به دست می آورید فقط باور داشته باشید که آن را به دست می آورید و اصلأ به آن شک نکنید. اگر شک کردید سریعأ الگوی ذهنی خود را مثبت کرده، روی دریافت و داشتن خواسته تان تمرکز کنید. . از بکارگیری واژگان و عبارات منفی پرهیز کنید. مثلا اگر برای رهایی از بدهی بگویید ” میخواهم از بدهی رها شوم” و یا ” نه من دیگر بدهی نمیخواهم” جهان هستی تنها واژه ” بدهی” را می بیند و متعاقبأ بدهی بیشتری برایتان می فرستد. به جای این عبارات منفی بگویید ” من ثروتمند هستم ” یا ” من پول زیادی دارم”. توجه کنید که جهان هستی کمترین اهمیتی به واژه هایی نظیر “نه ، نمی خواهم و غیره نمی دهد. .نیابد در ذهن و فکرتان مقاومتی وجود داشته باشد. مثلأ اگر در حال استفاده از قانون جذب هستید ولی در ذهنتان می گویید “این که . در این صورت جهان هستی مقدار بیشتری از آن به شما می دهد و” کار نمی کند” ،” کار نمی کند . اگر مرتب نگران اتفاقات بد و نتایج منفی باشید، قانون جذب را علیه خود به کار می برید .نگرانی در حقیقت به کار گیری قدمهای چیزی جز نتایج منفی از جهان ، قدم جذب ) برای رسیدن به نتایج منفیست. تجسم وقایع منفی به همراه احساس منفی ۷( عملی جذب هستی طلب نمی کند .پس نگرانی را کنار بگذارید و قدم هفتم جذب را دنبال کنید . . مراقب باشید چه چیزی درخواست می کنید چون آنرا دریافت می کنید و این اصلا جوک یا شوخی نیست. قانون جذب به قدری قدرتمند است که می تواند درخواستتان را در یک چشم به هم زدن با قدرت و بدون اطلاع قبلی متجلی سازد . به یاد داشته باشید که این قانون هم می تواند بسازد و هم ویران کند. . نمی توانید از قانون جذب برای کنترل افراد استقاده کنید. با این حال اگر دوستی دارید که مدت مدیدی است از او بی خبرید و دوست دارید پیش شما باز گردد، به جای اینکه بگویید” دلم می خواهد دوستم سری به من بزند” فقط بگویید” دوست دارم وقتی تو خیابان قدم می زنم دوستم را ببینم” یا چیزی شبیه این.
http://www.wikihow.com/Use-the-Law-of-Attraction : منبع
مترجم: فهیمه اکبری

دیدگاهتان را بنویسید