آموزش مربیگری نقاشی کودکان

دوره آموزش مربیگری نقاشی کودکان چه دوره ای است؟

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

شغلی که نیازمند صبر، حوصله بسیار و اعصابی پولادین است. احتمالا متوجه شده اید طی چند سال گذشته چقدر مهد کودک زیاد شده است چرا که حتی در مسیر خانه تا محل کار خودتان چندین مهد کودک می بینید. تعیین مدل زندگی خانواده ها در ده، پانزده سال گذشته باعث شده تا نیاز به مهد کودک افزایش پیدا کند و به همین دلیل مهدهای کودک نیز دائما نیازمند مربیان موردنظر هستند. همه مهدکودک ها آموزش نقاشی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که تاثیر مستقیم بر رفتار کودکان دارد.

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

درباره دوره:

مربیگری نقاشی کودک
دوره مربیگری نقاشی کودک یکی از مشاغل حوزه آموزشی کودکان است . در قرن حاضر ، تمامی خانواده ها آموزش کودکانشان را در راس کلیه امور قرارداده وبا  کشف استعداد  و پرورش آن سعی دارند کودکانی خشنود و موفق تحویل جامعه بدهند .
با توجه به جذابیت رنگها و تخلیه انرژی کودکان  ، آموزش  نقاشی یکی از دوره های مورد علاقه خردسالان  میباشد و به همان نسبت دوره مربیگری نقاشی کودکان ، طرفداران زیادی دارد . در موسسه آموزش مجازی پارس ، دوره کامل و فشرده مربیگری نقاشی در قالب بسته های آموزشی آنلاین ارایه می شود که ضمن اعطای گواهینامه مربیگری نقاشی کودکان تجربیات کافی در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهد .
جهت اشتغال در این حیطه تمامی افراد باید دارای مدارک معتبر : مدرک مربیگری نقاشی فنی حرفه ای، مدرک مربیگری از موسسه مجازی پارس و …… باشند .
شرایط گرفتن کارت مربیگری نقاشی
در هر موسسه و نهاد آموزشی ، شرایط خاصی جهت اخذ کارت مربیگری نقاشی کودک وجود دارد .
در موسسه آموزش مجازی پارس نحوه اعطای گواهینامه معتبر دوره مربیگری نقاشی کودک به دو صورت می باشد :
۱) بعد از طی دوره مربیگری نقاشی کودک و گذراندن آزمون
۲) با ارایه رزومه کاری و سابقه کار در این حیطه حداقل ۳ سال و ارایه مقاله مرتبط
استخدام مربی نقاشی کودک
با توجه به تقاضای زیاد در این زمینه و توجه خاص والدین و علاقمندان ،  بسیاری از واحدهای آموزشی خواهان مربی نقاشی کودک می باشند که عموما بعد از بررسی مدرک مربیگری نقاشی کودک وسابقه کار ، استخدام صورت می گیرد .

آموزش: مطالب این دوره در ۱۰۰ ساعت به صورت  بسته آموزشی ارائه می گردد.

  • آشنایی با روانشناسی کودکان
  • شناخت اصول نقاشی کودکان
  • آشنایی با اصول مربیگری

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

دوره های مرتبط:

دوره پرستاری کودک و نوزاد
دوره آموزش تربیت مربی کودک
دوره راهنمای تور کودکان

دیدگاهتان را بنویسید