دوره آموزشی تعمیرات موبایل

دوره تعمیرات موبایل چه دوره ای است؟

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

دوره تعمیرات موبایل یک دوره ی کاملا تئوری درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه.

درباره دوره:

آموزش تعمیرات موبایل به دو بخش آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل دسته بندی می شود. امروزه صنعت الکترونیک با پیشرفت سریع خود توانسته در عرصه های مختلف اختراعات و ابداعات جدیدی به بازار معرفی کند و با بیشتر شدن تولیدات لوازم الکترونیکی نیاز به پشتیبانی و تعمیر آنها هر روز بیشتر می شود موبایل یا گوشی های تلفن همراه نیز از این صنعت سهم زیادی را به خود اختصاص داده بطوری که استفاده از این لوازم الکترونیکی بسیار ضروری شده و در پی آن با بیشتر شدن مصرف کنندگان و پیشرفت صنعت تولید گوشی تلفن همراه نیاز به تعمیرات آن نیز امری منطقی و غیر قابل چشم پوشی است

امکانات آموزشی این دوره عبارتند از:

آموزش: مطالب این دوره در۸۰ ساعت به صورت  بسته آموزشی ارائه می گردد.

محتوایی که در این دوره ارائه می شود، محتوایی با استانداردهای روز جهانی است که اغلب سرفصل های این دوره ، چه به صورت جامع و چه بصورت تک درس بدون شک در هیچ کجای کشور عزیزمان ارائه نمی شود ؛ مجموعه آموزش مجازی پارس افتخار دارد که محتوای آموزشی این مجموعه را تماما بصورت مولتی مدیا(صدا ، تصویر و فیلم) در اختیار شما قرار داده است.

آموزش آنلاین دوره:

در پایان این دوره چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

  • تعمیرات سخت افزار موبایل
  • مفاهیم اولیه الکترونیک
  • آشنایی با قطعات و سخت افزار های گوشی های تلفن همراه
  • آشنایی با انواع آنتن در گوشی های موبایل
  • تعمیرات نرم افزار موبایل

از دیگر مزایای شرکت در این دوره استفاده از انواع گواهینامه ملی  و  قابل استعلام و مدرک معتبر می باشد .

اگر در این دوره شرکت نکنم چه می‌شود؟

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. پشت هر انسان موفقی می توانید صدها انسان را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت  آنها صدها انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند و هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صدها نفر دیگر هستند که رویای موفق شدن را دارند .این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید. ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین برنامه‌ها و نشست‌های پرباری ندارند و به تکرار زندگی روزمره خود می‌پردازند.

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

دیدگاهتان را بنویسید