قانون جذب به زبان ساده

قانون جذب به زبان ساده

 

با زبان ساده شاید بهترین تعریف برای قانون این باشه که هر فکری که در ذهن ما تولید می شود یک ارتعاش تولید می کند. این ارتعاش اگر به مدت کافی در ذهن حفظ شود دامنه اش آنقدر زیاد می شود که می تواند از مرز آستانه قابل قبولی عبور کند و توسط کاینات جدی قلمداد شود. کاینات بلافاصله مشابه این ارتعاش را تولید می کند و چون در کاینات هر ارتعاش معادل یک واقعیت است در نتیجه چیزی فیزیکی در هستی برای این ارتعاش بلافاصله ایجاد می شود. در این مرحله فکر ما که ماهیتی ذهنی و غیر مادی دارد به یک واقعیت تبدیل شده است. حال باید این فکر واقعی شده مقابل ما ظاهر شود تا ما بتوانیم واقعی شده آن را به چشم ببینیم و از داشتن و حضور درکنار آن لذت ببریم. اینجاست که باید به کاینات فرصت دهیم آن واقعیت را با یک تاخیر زمانی به ما برساند . در تمام این مدت ما باید ارتعاش یکدست و یکپارچه و خالص خود را به صورت فکر و نیتی ثابت و ماندگار در وجود خود حفظ کنیم و حتی لحظه ای اجازه ندهیم فکری متضاد و مخالف با آن در وجود ما شکل بگیرد. چرا که به محض اینکه یک فکر مخالف وارد ذهن ما شد فورا ارتعاش مربوط به خود را تولید و ارسال می کند و به کاینات دستور جدیدی می دهد که چه بسا با دستور قبلی کاملا متضاد باشد.

در قانون جذب به شدت روی این نکته تکیه می شود که ما چیزی به نام دفع ارتعاش نداریم. یعنی در قانون جذب چیزی به نام “نه” و علامت نفی نداریم. به محض اینکه سمت نگاه دل ما متوجه چیزی شد و آن چیز توانست توجه و دقت ما را به خود جذب کند، حتی اگر آن چیز مورد علاقه و خواست ما هم نباشد ، اما بلافاصله در وجود ما ارتعاش مربوط به آن تولید و به کاینات گسیل می شود….

خوب در ادامه این توضیح مختصر که سعی کردم ساده باشه باید چند تا نکته مهمو بگم:

۱-قانون جذب به بخشی ازفکر شما که باور دارین پاسخ میده

۲-باور قوی زمانی ایجاد میشه که حس خوبی به این موضوع داشته باشین

۳-قانون جذب بر اساس فیزیک کوانتم( که در پستهای بعدی در موردش مطلب میزارم) عمل میکنه کاری به مصلحت و خیر ما نداره پس لطفا از خوب بودن و مفید بودن خواسته هاتون مطمئن بشین.

۴-و در ادامه اگر کسی با قانون جذب به خواسته هاش نرسیده هیچ ربطی به حکمت یا مصلحت الهی نداره دوستان باید گره کار رو پیدا کنن

۵-حس خوب زمانی ایجاد میشه که ناخود اگاه شما خواسته مورد نظر رو پذیرفته باشه.

۶- مهمترین نکته اینکه لطفا مطالعه در این زمینه رو حتما حتما حتما به طور جدی شروع کنین (هستن دوستانی که حتی کتاب راز رو هم هنوز مطالعه نکردن ویا حتی فیلم راز رو هم ندیدن… خوب این عزیزان حق دارن که براشون سوال پیش بیاد)

به همین دلیل در ابتدا چندتا کتاب رو معرفی میکنم که مطالعه کنین و همینطور فیلم رو

۱-راز نوشته راندا برن باترجمه های مختلف

۲-کلید راز گم شده جذب خواسته ها نوشته جو ویتال (من خودم ترجمه فریده همتی رو خوندم)

۳- شکرگزاری نوشته راندا برن با ترجمه های مختلف

واما فیلم…

اکثر دوستان فیلم راز رو دیدن اما قبل از فیلم راز فیلمی مستند ساخته شد که بنظر من خیلی جالبتر از راز هست و تعدادی از دانشمندان کوانتم که در راز ایده دادند در ابتدا با این فیلم قانون جذب رو معرفی کردن که برپایه عشق هست که ازتون خواهش میکنم حتما ببینین و لینکش در اینرنت هست :

دیدگاهتان را بنویسید