دوره مدیریت کسب و کار BBA

دوره ی مدیریت کسب و کار BBA

مدیریت کسب و کار چیست 

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

عبارت مدیریت کسب و کار معادل business administration  یا management business می باشد . که در ادبیات فارسی و بحث مدیریت به معنای مدیریت بازرگانی برگردانده شده است . به صورت کلی در عرصه ی علوم مدیریتی ، مفهوم مدیریت به دو شاخه ی عمومی و خصوصی تقسیم شده است . در شاخه ی مدیریت عمومی رشته هایی نظیر مدیریت دولتی با گرایشات مختلف مانند مدیریت تحول ، مدیریت سیستم ، مدیریت شهری وجود دارند .

اما در شاخه ی غیر عمومی مدیریت خصوصی وجود دارد . در دانشگاههای ایران تا سال های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۵ رشته ی مدیریت ، شامل دو شاخه ی دولتی و غیردولتی بود که عناوین مدیریت غیر دولتی آن مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی بودند . در واقع بخش غیر عمومی مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی می باشد . بنابراین این دو رشته دیدگاه یکسانی دارند و می توان گفت که هردو در زمینه ی کسب و کار بنگاه های اقتصادی مطرح می شوند . از این نظر مدیریت صنعتی زیر مجموعه ی مدیریت کسب و کار می شود . اما بر مباحث تولید و ساخت تمرکز دارد .

کسب و کار به زبان ساده به کلیه ی تشکیلات حقیقی و حقوقی گفته می شود که هدف آنها کسب درآمد و سود می باشد . با استناد به این تعریف ، یک پیک موتوری و موتور مورد استفاده اش تا غول های بزرگ سرمایه گزاری کسب و کار خوانده می شود . شناخت و تشخیص مفهوم کسب و کار با استفاده از مفهوم کلمه ی سیستم آسانتر است . با استفاده از واژه ی سیستم ، می توان گفت کسب و کار ، سیستمی است که متشکل از درون دادها ، فرایندها ، بروندادها است .

از نظر علوم مدیریتی و بحث نظری علوم مدیریت ، ابزار شناخت سیستم ذکر شده ، تئوری سازمان می باشد که در مباحث علمی مدیریتی جایگاه ویژه ای دارد . امروزه بسیاری از مجلات علمی معتبر دنیا روزانه یافته های پژوهشگران این حوزه را منتشر می کند. مجموعه ای از کتابهای مختلف در حوزه ی سازمان و کسب و کار وجود دارد . در این زمینه یافته های علمی بیشماری وجود دارد که آموزش و یادگیری و اجرای آنها  بهره وری بیشتر و همچنین اقتصاد قدرتمند تری را برای سازمانها رقم میزند.

امروزه در دانشگاهها وهمچنین مراکز معتبرآموزشی در راستای ارتقا علم مدیریتی در سازمانها و همچنین کسب سود و درآمد بیشتر، دوره های مختلف مدیریت (bba/mba/dba) وجود دارد که با استناد به علوم آموزشی این مباحث و همچنین اجرای آنها در سازمانها به صورت گسترده، امید آن میرود که درآینده شاهد بازارهای اقتصادی پر رونق و بهره ور باشیم.
مرکز آموزش مجازی پارس نیز در راستای اهداف آموزشی و همچنین اجرایی مدیریت در سازمانها برگزار کننده ی دوره های مدیریت ، (bba / mba/ dba /emba ) می باشد که تمامی مباحث را در قالب بسته های آموزشی و آنلاین در اختیار دانش پذیران قرار می دهد. این مرکز ضمن اعطای مدرک معتبر دوره ، کلیه ی دانش و تخصص و تکنیک های مدیریتی را آموزش داده ومدیرانی مجرب و کاربلد تربیت می کند .

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

 دوره آموزشی مدیریت MBA کسب و کار
 دوره مدیریت فناوری اطلاعات (IT)

گرایش های دیگر مدیریت MBA: (روی هر دوره ای که میخواهید کلیک کرده وارد سایت شود و دوره مورد نظر را جستجو کنید.)
دوره EMBA گرایش تجارت
 مدیر اجرایی مدیریت کسب و کار EMBA
دوره EMBA با گرایش تحلیل استراتژیک سرمایه گذاری

 دوره مدیریت MBA الکترونیکی

 دوره مدیریت MBA گرایش صنعتی
 دوره مدیریت MBA شهری و شهرسازی

 دوره مدیریت MBA کارخانه

 دوره آموزش MBA مرکز مشاوره حقوقی و وکالت

 دوره مدیریت MBA نام تجاری و برندسازی

دیدگاهتان را بنویسید