آموزش فتوشاپ حرفه ای

دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای (photoshop pro) چه دوره ای است؟

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

با توجه به پیشرفت علم ، دانش و آموزش های کوتاه ، مجتمع آموزش های مجازی پارس به امید پیشرفت سطح علمی کشور و با هدف کمک به این امر ، دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای (photoshop pro) را به صورت پکیج آموزش مجازی طراحی و در اختیار علاقمندان قرار داده است و در این مورد و با توجه به اهمیت یادگیری فتوشاپ (Photoshop) ، آن را به صورت یک پکیج کامل آموزشی عمومی و مجازی در اختیار عموم قرار می دهد. پکیج آموزشی مجازی فتوشاپ (Photoshop) با توجه به امکانات و نیازهای عموم دانشپدیران و طبق نظرسنجی به عمل آمده طراحی شده است و دانشپذیران میتوانند آن را به صورت پستی و سامانه یادگیری الکترونیکی تهیه کنند.

درباره دوره:

نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) ، معروف ترین و پرکاربردترین نرم افزار برای پردازش تصویر و انجام کارهای گرافیکی است. مجتمع آموزش مجازی پارس به دلیل سهولت و عدم آموزش های تکراری و کاربردی بودن پکیج آموزشی فتوشاپ (Photoshop) را در ۳ سطح آموزش مقدماتی ، آموزش متوسط و آموزش پیشرفته برای شما آماده کرده است.
در مرحله مقدماتی آموزش فتوشاپ (Photoshop) شما نحوه کار با ابزارهای انتخاب (select tools) ، رنگ آمیزی (paint) و متن گذاری (type tool) را به صورت کامل آموزش میبینید. ضمن اینکه اصول اولیه کار با لایه ها در این دوره آموزشی از دیگر مباحث این سطح می باشد.
در مرحله متوسط آموزش فتوشاپ (Photoshop) ، روش‌ های تغییر سایز تصاویر، استفاده از منوی  Select ، کار با خط کش ‌‌ها و خطوط راهنما را یاد خواهید گرفت. ضمن اینکه اصول کار با ابزارهایی برای اندازه گیری ، رتوش تصویر و ترسیم مسیر‌‌ها و اشکال برداری آشنا خواهید شد. علاوه بر این ، مباحثی از جمله تبدیل حالت ‌‌های رنگی، استفاده از پالت و منو Adjustments ، کار با Style و ماسک از دیگر مباحث مطرح شده در دوره فتوشاپ است.
در مرحله پیشرفته آموزش فتوشاپ (Photoshop) ،  آموزش کار با فیلترها و پالت ‌‌های مهم ، نمونه های متعدد و بسیار حرفه ‌ای از طراحی انواع پس زمینه و متون مختلف گرفته تا رتوش حرفه ای تصاویر ارایه شده است.

 امکانات آموزشی این دوره عبارتند از:

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

آموزش: مطالب این دوره در ۹۰ ساعت به صورت  بسته آموزشی از طریق کتاب و سی دی مالتی مدیا ارائه می گردد که پس از شرکت در آزمون تخصصی ویژه این دوره ارزشیابی صورت میگیرد و موفق به دریافت مدارک معتبر ویژه این دوره می شوید.

:

محتوایی که در فتوشاپ حرفه ای (photoshop pro)  ارائه می شود، محتوایی با استانداردهای روز جهانی است که اغلب سرفصل های این دوره ، چه به صورت جامع و چه بصورت تک درس بدون شک در هیچ کجای کشور عزیزمان ارائه نمی شود ؛ مجموعه آموزش مجازی پارس افتخار دارد که محتوای آموزشی این مجموعه را تماما بصورت مالتی مدیا(صدا ، تصویر و فیلم) در اختیار شما قرار داده است.

آموزش آنلاین دوره:

در این نوع آموزش شرکت کنندگان با دسترسی آنلاین به محتوای دوره ی آموزشی امکان استفاده از آن را در هر ساعت ازشبانه روز، دارند که این ویژگی را می توان برتری بارزی نسبت به آموزش های حضوری دانست همچنین در پایان دوره دانشپذیران میتوانند به صورت آنلاین و بدون حضور در مجموعه در آزمون دوره شرکت کنند و ارزشیابی شوند.

چشم انداز دوره فتوشاپ حرفه ای (photoshop pro)

فراگیری اصول نرم افزار فتوشاپ به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی

.اما پیشنهاد می شود جهت ارتقاء دانش خود و رسیدن به اهداف ویژه در زمینه فتوشاپ حرفه ای (photoshop pro) در دوره های آموزشی فتوشاپ، مهارت های هفتگانه ICDL نیز شرکت نمایید.

در پایان این دوره چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

 در پایان دوره ارتقای سطح دانش شما در زمینه فتوشاپ حرفه ای (photoshop pro) است  که بارزترین اتفاق می باشد.مهم ترین مباحثی که با گذراندن این دوره به آنها دست خواهید یافت شامل:

  • طراحی تصاویر گرافیکی
  • طراحی آیتم های مورد نیاز وب سایتها
  • طراحی بنر های تبلیغاتی
  • ایجاد ویدئو بصری
  • ایجاد تصاویر متحرک
  • ویرایش تصاویر

از دیگر مزایای شرکت در این دوره استفاده از انواع گواهینامه ملی  و  قابل استعلام و مدرک معتبر می باشد.

توضیحات بیشتر و ثبت نام دوره

آموزش مهارت های هفت گانه ICDL

دوره مدیریت فناوری اطلاعات (IT)

2 Comments to “آموزش فتوشاپ حرفه ای”

  1. […]  دوره آموزشی مدیریت MBA کسب و کار  دوره مدیریت کسب و کار BBA  آموزش مهارت های هفت گانه ICDL  آموزش فتوشاپ حرفه ای […]

دیدگاهتان را بنویسید